КВУ склав рейтинг найпоширеніших форм роботи із виборцями

Потенційні учасники місцевих виборів розпочали свої виборчі кампанії ще до офіційного старту виборчого процесу. КВУ склав рейтинг найпоширеніших форм роботи із виборцями, які використовували місцеві організації політичних партій та потенційні кандидати впродовж червня-серпня 2015 року.

Серед найпоширеніших форм роботи із виборцями – розміщення матеріалів на носіях зовнішньої реклами (білборди) та в ЗМІ. Такі форми роботи стали основними відразу у 15 областях України. Менш поширеною формою стало встановлення агітаційних наметів. Їх використання було зафіксовано у 18 областях, у 10 з яких використосувалось часто. Іншою формою стало проведення концертів, вистав та спортивних змагань. Такі випадки було помічено у 18 областях із частим використанням у 7 з них. Ще однією формою роботи із виборцями було визначено організацію масових заходів (мітинги, демонстрації, пікети). Такі форми мали місце у 19 областях, проте лише у 2 областях використовувались часто.

Серед найменш поширених форм – проведення публічних дебатів, дискусій, круглих столів та прес-конференцій. Такі випадки було помічено у 13 областях, проте в жодній з них вони не використовувались часто. Це свідчить про те, що політичні партії та потенційні кандидати наразі не ведуть змістовної роботи із виборцями і зосередились на поширенні власних ідей через менш конструктивні форми роботи.

Комітет виборців України також виділив 7 регіонів, де вже зараз має місце висока конкурентність серед потенційних учасників місцевих виборів, що може призвести до масових порушень виборчого законодавства і втрати контролю з боку правоохоронних органів. Серед таких регіонів: Дніпропетровськ, Харків, Ужгород, Львів, Київ та його міста-супутники та Полтава.