Партії закидали львів’ян популістськими гаслами задовго до офіційного старту місцевих виборів

На Львівщині більшість партій та кілька кандидатів на посаду міського голови Львова розпочали передвиборчу агітацію раніше офіційного старту виборчої кампанії. При цьому політична реклама часто носить популістський характер і не пропонує конкретних програм для вирішення проблем регіону.

Про це під час прес-конференції розповіла голова правління Львівської обласної громадської організації «Комітет виборців України» Соломія Саврук.

«Багато кандидатів так і не дочекались офіційного старту виборчої кампанії. Ми фіксували з початку літа початок політичної реклами і політичної агітації потенційних кандидатів на посаду міського голови та кандидатів у депутати обласної, міських, та районних рад», – сказала С.Саврук.

Серед тих, хто завчасно розпочав виборчу кампанію, – партії «Народний контроль», ВО «Свобода», «Батьківщина», «УКРОП», Українська Галицька партія, «Блок Петра Порошенка», «Громадянська позиція», «Народний рух України», «Самопоміч», а також потенційні кандидати на посаду львівського міського голови Ігор Васюник, Володимир Гірняк, Дмитро Добродомов. Ці партії та кандидати розміщували інформацію на білбордах, сітілайтах, деякі з них встановлювали агітаційні намети та розповсюджували свою друковану продукцію в громадських місцях, зокрема біля церков.

Разом з тим, С.Саврук зазначила, що в цій рекламі не звучало прямого заклику проголосувати за ту чи іншу партію, натомість були вітання з Днем незалежності та різноманітні соціальні гасла. Крім того, «УКРОП», «Самопоміч» та Українська Галицька партія розміщували заклики вступати до їхніх лав, таким чином проводячи рекрутингову кампанію.

Однією з особливостей старту виборчої кампанії стала складність розмежування політичної реклами та соціальних кампаній. «Ми маємо майже однойменні громадські організації та партії. Це партія та ГО «Самопоміч»,  Українська Галицька партія, яка має ГО «Українська Галицька асамблея», партія та ГО «Народний контроль». Тому дуже складно розмежувати, де відбувається політична реклама, а де – інформаційні повідомлення громадської організації», – зауважила С.Саврук.

Крім того, партії здебільшого розповсюджують популістську інформацію та інформацію про діяльність на загальноукраїнському рівні, не представляючи програми діяльності на Львівщині.