Три парламентські партії купують рекламу на ТБ за державні кошти

Радикальна партія Олега Ляшка, «Опозиційний блок» та «Батьківщина» активно купують рекламу на телебаченні за державні кошти. Про це свідчать дані зі звітів політичних партій про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за ІІ квартал.

Упродовж квітня-червня РПЛ загалом витратила 13,4 млн. грн. Із них половину суми, 6,5 млн., було спрямовано на оплату рекламних матеріалів. Зокрема, за 4,7 млн. партія оплатила рекламу на телебаченні: кошти перераховано ТОВ «Новини 24» (понад 1,3 млн.), ТОВ «Інформаційне агентство «112 Україна»» (1,7 млн.), ТОВ «Телеканал «Прямий»» (1,2 млн.).

«Опозиційний блок» витратив 15,7 млн., із яких 4,2 млн. – на рекламу. Із них 3,2 млн. спрямовано на рекламу по ТБ: найбільше, понад 2,5 млн., «Опозиційний блок» перерахував ТОВ "ІНТЕР реклама центр" за розміщення матеріалів в телеефірі. Платежі здійснено в квітні та травні.

Рекламні матеріали були куплені партіями за кошти, отримані із Державного бюджету України.

ВО «Батьківщина» загально витратила 31,9 млн., із яких 24,8 млн. – на рекламу. Більшість витрат було проведено за власні кошти партії. Однак частину реклами по ТБ партія оплатила за рахунок коштів державного фінансування. Так, в якості оплати за виступ 1 млн. державних коштів було перераховано ПрАТ "Телеканал "ІНТЕР", 1,2 млн. – ТОВ "СТАРЛАЙТ БРЕНД КОНТЕНТ", 1,4 млн. – ТОВ "ГЛОБАЛ МЕДІА ГРУП".

Також, хоч і в менших масштабах, оплачувала рекламу на ТБ за кошти платників податків «Самопоміч». Партія витратила на це 0,6 млн. грн.

Інформація в рамках проекту «Дослівно».  

Мультимедіа